april 2011

April 25th

The sunset was incredible on April 25thI hope you saw it..I hope you hoped I saw it too

Den beste dagen

Dagen i dag startet med at den beste læreren, Kåre, var i superdupert humør! Istedenfor å ha skrivedag, hadde vi to timer sammfunsfag og to timer engelsk, der vi hadde "oral test".Jeg håve...

I miss you

I miss the road we walked on I miss the smile you gave every word you said doesn't matter anymore cause you are too far away now too far away from me and all I do ..is to miss the road we walked on...

Fallskjermdrømmen

Har nettop kommet meg ut fra klasserommet etter "norsk skrivedag", og det var deilig å bli ferdig..Det gikk ganske greit, bortsett fra at jeg har erfart at jeg er ekstremt dårlig til å skrive korte...

Fin dag!

Dagen i dag begynte med at vi satt 8 skoletimer i klasserommet og jobbet med en drittoppgave i sikkerhet! GOSH.Etterpå reddet Silje dagen min med å ta meg med til bilen min, så jeg kunne kjøre oss ...

Sliter litt

Denne oversikten er egentlig en liten huskelapp til meg selv, men siden jeg er så glad i dere lesere, så skal dere få se hvor travelt jeg har det for tiden... Torsdag:2 timer gym2 timer prøve i Ma...

Happy trombones!

Møt min nye kompis! Kjøpte meg en splitter ny trombone på mandag. See så fin og god den er! Om trombonen;Star-trombone Mod JBSL-811 med kvartventil. Den 'proffe' modellen. Large boring og "red bra...

Påskeegg + tannlegetime = nervøsitet

Oh yeah bby, jeg har fått innkalling til tannlegetime, i PÅSKEFERIEN. Min mening blir bare forsterket for hvert år som går: tannleger ER sadister.

Malta dag 3: tirsdag 12.04.2011

Tirsdag 12.04.2011 På timeplanen:08.15: Frokost09.00: Avreise fra hotellet (egen buss)Guidet tur på Malta:-Tarxien tempel-Ghar Dalam (grotte)-Marsaxlokk fiskelandsby (lunsj)-Blue Grotto-Templer Ha...

Alle Malta-innlegg

Som dere sikkert har sett, har jeg nettop vært i Malta. Jeg skriver en del innlegg om turen, og har derfor lagd en kategori der jeg legger alle innleggene om dette. På denne måten kan dere enkelt ...

Dag 2: SICILIA! mandag 11.04.2011

Jeg har noe sykt skuff å fortelle dere:ALLE bildene jeg tok da vi var på den Italienske VAKRE øyen Sicilia, er BORTE! Jeg aner ikke hvordan det har skjedd, men jeg er sykt deppa over det for å være...

Malta dag 1: søndag 10.04.2011

Søndag 10.04.2011 På timeplanen:08.15: Frokost09.00: Vi går samlet fra hotellet09.10: Rutebuss fra St. Pauls Bay til Valetta10.00: In Guardia Fort Elmo (begynner kl 11)12.00: Lunsj13.15: Omvisning...

Ankomst Malta: lørdag 09.04.2011

Lørdag 09.04.2011 Klokken: 13.52 (Fra dagbok) Nå har vi sjekket inn for en god stund siden, og sitter på noen benker og venter på at gaten vår skal åpne. Er ved godt mot fortsatt, selv om vi har...

Reisen har startet!

Fredag 08.04.2011 Klokken: 22.09 (Fra dagbok) Nå har vi nettop kjørt fra Lundeneset, og stemningen er veldig god. Desverre somlet Per-Inge veldig med å pakke, så vi har havnet helt bak i bussen....

Bryllup

..Kom til å tenke på en ting nå. Jeg kommer hjem fra Malta NATT TIL den dagen broren min gifter seg med sin elskede!Satt og tenkte på det litt, og så plutselig begynner jeg å grine vøtt. Er det ikk...

focus: GONE

Jeg gleder meg så sykt til å reise til Malta nå! Sitter å tripper med bena og føler at hele min mentalitet har reist allerede! Tror nesten jeg er nødt til å helle iskaldt vann i trynet mitt eller n...

En grå dag

Hvem har sagt at alle grå dager er nødt til å være triste?Dagen i dag har vært ganske tung og sånn, med hensyn til været, men vi har gjort det beste ut av den for det.Først og fremst har je...

Det første vårtegnet

Du vet at våren er i anmarsj når de søte lammene begynner å komme! Sauene våre hjemme har ikke begynt enda, men villsauene derimot, har holdt på en god stund nå. Jeg har bare en ting å si; Jeg digg...

Tur med hunden og kameraet

Gikk en liten tur med Hunter og kameraet mitt i går, 03.04.2011. Her er noen bilder!(Minner om lov om opphavsrett til åndsverk.) Tycks?

Om en uke: MALTA

Om en uke er jeg i MALTA med de aller beste folkene i verden og koser meg gal! Det siste halvåret har jeg leita masse etter bilder og sånn fra Malta, og fant fotografen Hans H. Bjørstad si...
MASHE

20, Tysvær

Marit Serine Helgesen: Jeg er en 20 år gammel jente som blogger om livet mitt og ting som opptar meg. Giftet meg 4. august 2012, med drømmemannen Per-Inge. Han skal ta utdannelse i Forsvaret fra høsten 2013, og jeg vil da blogge litt om livet som Forsvarsfrue! Jeg skal studere HR og Personalledelse på Markedshøyskolen, så det blir noen innlegg om dette også! Prøver å blogge variert, slik at det kan være noe for enhver smak :-) Skriv gjerne til meg på mail eller kommentar hvis du lurer på noe, eller hvis det er noe du savner på bloggen min.