Malta-april 2011

Whatever makes you smile..

Gozo, Maltaturen April 2011. Foto: Marit Serine... ..let me take you back to that moment!

Malta dag 4: Onsdag 13.04.2011

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut innlegg fra Malta, men her kommer det altså et igjen. De tidligere innleggene jeg har skrevet om Maltaturen, kan du lese på DENNE linken! Anbefales. Onsdagen ...

Malta dag 3: tirsdag 12.04.2011

Tirsdag 12.04.2011 På timeplanen:08.15: Frokost09.00: Avreise fra hotellet (egen buss)Guidet tur på Malta:-Tarxien tempel-Ghar Dalam (grotte)-Marsaxlokk fiskelandsby (lunsj)-Blue Grotto-Templer Ha...

Alle Malta-innlegg

Som dere sikkert har sett, har jeg nettop vært i Malta. Jeg skriver en del innlegg om turen, og har derfor lagd en kategori der jeg legger alle innleggene om dette. På denne måten kan dere enkelt ...

Dag 2: SICILIA! mandag 11.04.2011

Jeg har noe sykt skuff å fortelle dere:ALLE bildene jeg tok da vi var på den Italienske VAKRE øyen Sicilia, er BORTE! Jeg aner ikke hvordan det har skjedd, men jeg er sykt deppa over det for å være...

Malta dag 1: søndag 10.04.2011

Søndag 10.04.2011 På timeplanen:08.15: Frokost09.00: Vi går samlet fra hotellet09.10: Rutebuss fra St. Pauls Bay til Valetta10.00: In Guardia Fort Elmo (begynner kl 11)12.00: Lunsj13.15: Omvisning...

Ankomst Malta: lørdag 09.04.2011

Lørdag 09.04.2011 Klokken: 13.52 (Fra dagbok) Nå har vi sjekket inn for en god stund siden, og sitter på noen benker og venter på at gaten vår skal åpne. Er ved godt mot fortsatt, selv om vi har...

Reisen har startet!

Fredag 08.04.2011 Klokken: 22.09 (Fra dagbok) Nå har vi nettop kjørt fra Lundeneset, og stemningen er veldig god. Desverre somlet Per-Inge veldig med å pakke, så vi har havnet helt bak i bussen....

focus: GONE

Jeg gleder meg så sykt til å reise til Malta nå! Sitter å tripper med bena og føler at hele min mentalitet har reist allerede! Tror nesten jeg er nødt til å helle iskaldt vann i trynet mitt eller n...

Om en uke: MALTA

Om en uke er jeg i MALTA med de aller beste folkene i verden og koser meg gal! Det siste halvåret har jeg leita masse etter bilder og sånn fra Malta, og fant fotografen Hans H. Bjørstad si...

Har du vært på Malta eller i Roma?

I april 2011 reiser vi på studieturer med skolen! Jeg har gledet meg til å besøke Malta helt siden jeg fikk høre om dette, men så har det seg sånn at broren min gifter seg samtidig så noen av turen...
MASHE

20, Tysvær

Marit Serine Helgesen: Jeg er en 20 år gammel jente som blogger om livet mitt og ting som opptar meg. Giftet meg 4. august 2012, med drømmemannen Per-Inge. Han skal ta utdannelse i Forsvaret fra høsten 2013, og jeg vil da blogge litt om livet som Forsvarsfrue! Jeg skal studere HR og Personalledelse på Markedshøyskolen, så det blir noen innlegg om dette også! Prøver å blogge variert, slik at det kan være noe for enhver smak :-) Skriv gjerne til meg på mail eller kommentar hvis du lurer på noe, eller hvis det er noe du savner på bloggen min.